niedziela, 28 grudnia 2014

Blog ZAWIESZONY

Witajcie Mordeczki :c.
Nie mam dla Was dobrych wieści.... sam tytuł tego posta mówi wszystko za siebie.
Nie wiem czy czytacie tego bloga czy nie...
Chodź wątpię w to, że codziennie przypadkowo ok. 15/20 osób pomyliło sobie bloga.
Tak. Tak. Zawieszam bloga. Nie wiem kiedy na nowo zacznę publikować rozdziały. Ale na pewno tydzień. Jeśli nadal nie zobaczę waszej aktywności, pewnie się to przedłuży.
Będę dalej pisała opowiadanie, ale wy nie będziecie tego widzieć. No chyba, że pojawią się komentarze.
Zrozumcie, mi nie chodzi o tą liczbę komentów. Mi chodzi o wasze opinie, o to jak kto uważa rozdział...czy ktoś to czyta itd.
Widzimy się do kiedyś tam... pa.

1 komentarz:

  1. Nie proszę nie rób mi tego. Twój blog jest cudowny. Wcześniej nie komentowałam bo nie miałam konta, a teraz sobie założyłam i będę, ale proszę nie zawieszaj bloga.
    Pozdrawiam i mam nadzieję że niedługo pojawi się rozdział <333

    OdpowiedzUsuń